Dolazi Mujo kod doktora






Slušaj doktore, situacija je ovakva.

Znaš, imam ja prijatelja Hasu, a on ima ženu Fatu.
Uu, što je dobra Fata. i tako kresnem ja Fatu, i baš naleti Haso. I izvadi pištolj, hoće da ubije Fatu
i zaustavim ga ja i kažem: ma stani objasnit ću ti, a ti Fato, de skuvaj meni jednu dužu i slađu, a Hasi jednu kraću kavu..
E ovako, ako ubiješ Fatu, ti češ u zatvor, a ja ću i dalje j*bavat naokolo.. i što si napravio?
Ništa, drugi put, opet nas uhvati i izvadio pištolj, hoće da ubije mene..
i zaustavim ga ja i kažem: ma stani objasnit ću ti, a ti Fato, de skuvaj meni jednu dužu i slađu, a Hasi jedni kraću kavu..
E ovako, ako ubiješ mene, ti češ u zatvor, a Fata će se i dalje j*bavat s drugim.. i šta si napravio? ništa.
Treći put, opet nas uhvati u krevetu i izvadi pištolj, hoće da ubije sebe..
I zaustavim ga ja i kažem: ma stani objasnit ću ti, a ti Fato, de skuvaj meni jednu dužu i slađu, a Hasi jednu kraću kavu..
E ovako, ako ubiješ sebe, ja i Fata ćemo se i dalje j*bavat.. i što si napravio? ništa.
Četvrti put..

A doktor će: dobro, dobro, a šta mi to pričaš?

Pa , 'oće li meni naškodit tol'ko kave? - kaže Mujo.


Izvor: www.uprolazu.net