Djeca daju najiskrenije odgovore

Odgovori djece u vrtićima na pitanja postavljena u anketi:

Što najradije jedeš?
-volim sve, a najradije grah s dokoljenicom.
-najslađe jedem kupusa od salate.
-što drugo nego kuhano jaje na oko.
-volim jetricu i druge unutrašnjice.

Tko si ti?
-ja sam fina djevojčica i lijepo pišem po čistom zidu.
-ja sam djed jer se zovem kao on.

Što je karakter?
- to je sport, moj brat je karakterista.

Što je sloboda?
-sloboda je kada pitam mamu smijem li uzeti čokoladu, a ona kaže uzmi slobodno.

Što je to djetinjstvo?
-to je moj život kada sam bio mali.

Što je to pubertet?
-neizlječiva je to bolest.
-to je doba kada ti brkovi narastu preko noći.
-to je kad prestaneš biti djevojčica i slobodno se možeš šminkati.

Kako se prave bebe?
-prave se noću i zato žmire kad se rode.
-bebe se prave od rode ili od kupusa, kako tko voli.

Što je to sunce?
-najljepše sunce je na moru, ono tamo stanuje.
-ja sam bakino sunce, valjda jesam jer me i mama tako zove.

Tko je Papa?
- On je predsjednik muškim i ženskim svećenicima.
- Papa je onaj tko se križa kad mu mi mašemo.

Što je politika?
- to su ljudi koji čudno pričaju da bi drugi mislili kako su pametni.

Što je to euro?
-euro je kad na televiziji pobijedi naša pjesma.
-to je isto što i eurokrem samo u manjoj staklenki.
-čuo sam kad je mama rekla susjedi da je gledala eura sa onog svijeta.
-to su najskuplji novci koji se kupuju kad primiš plaću.

Što je Jugoslavija?
-to je sestra od jugoslava, ali je ne poznam.

Što je to metropola?
-tako zovu Zagreb na televiziji.

Tko je to doktor nauka?
-to je doktor koji liječi nauku.
-on ti ne kaže da otvoriš usta nego samo priča.
-to je neki što se maskira pa ne znaš da je doktor.

Što je to kultura?
- to je kazalište, a mene često vode u kulturu.

Što je to droga?
-moj djed se drogira, on je dijaboličar i svaki dan daje sebi drogu iz šprice

Što je to aerobik?
-to je aerodrom za stoku.
-aerobik je kad trčiš uz muziku a nisi balerina.
-u to vjeruju samo ružne tete.

Gdje je amerika?
-tamo su živjeli kauboji i indijanci, ali su se poubijali pa sad žive samo glumci.

Za što služi kompjutor?
-on služi da mama i tata ne spavaju više zajedno.

Tko je bio Ivo Andrić?
- on je bio zidar, napravio je neki most, ali mu nisu platili.