Molim za savjet







Imam veliki problem i molim Vas za iskreni savjet.
Već pola godine žena mi se čudno ponaša.
Kad god je u mom društvu, šapće dok razgovara mobilnim telefonom,
primljene poruke na mobitelu odmah obriše i ne dozvoljava mi da ih čitam.
Kad izađe u grad, vraća se kasno i kaže mi da je bila sa prijateljicama koje ja ne poznajem.
Ne koristi svoj auto, već uzima taksi.
Na povratku kući, navodni vozač taksija je ne ostavlja ispred zgrade,
već 100 metara niže niz ulicu.
Sve mi je to postalo vrlo sumnjivo,
odlučio sam da se sam uvjerim da li se radi o pravom vozaču taksija,
ili je netko drugi dovozi kući.

Smislio sam genijalnu ideju da parkiram svoj auto
u blizini mjesta gdje obično izlazi iz “taksija”
te skriven iza njih, sam se uvjerim u cijelu tu priču.
Jedne noći dok sam tako čučao skriven iza auta,
primijetio sam oštećenje i hrđu na zadnjem desnom blatobranu.
Zaista sam se zabrinuo za moj auto jer stvarno pazim na mojeg limenog ljubimca.

Dakle, treba mi Vas savjet:
da li da zamijenim kompletan blatobran na automobilu,
ili je dovoljno da sastružem koroziju,
premažem blatobran špric kitom i sve to fino prelakiram?

Unaprijed zahvalan!