Pismo djedici Božićnjaku


Pišem ti djedice..........znam da je zadnji čas ...................al' ne
dolazi ove godine ako Boga znaš

Poklone ostavi...........negdje po strani...................još su nam
dobri djedice oni stari od lani

Nisam ja skreno.........ako se pitaš..................evo ti jučerašnje
novine i sam znaš da čitaš

Ah, volio bih i ja ............poklone dobit nove............zaslužene, za
sve moje petice iz škole

Tako ti je djedice............zaboravi na pivo.......kriza nam je došla
poručuje nam Ivo Š.

Recesija u svijetu........banke u banani.............i saboru je teško
vidiš da nismo sami

Pratimo Europu...........nismo na balkanu..............prilika je prava
da i djeca to saznaju

I samo još nešto.............ko' šećer na kraju...........zbog razloga
navedenih otkaz ti spremaju

Ali zbog toga nemoj............tuga da te svlada...........biti će drugog
posla poručila je Vlada

Moj ti je savjet...........djedice mi dragi...........prekvalifikacija brza
za život u nadi

Da ne zaboravim,......poručuje ti moj tata...........dimnjaku nam ne
prilazi puške će da se hvata

Nemoj ga djedice.........zbog prijetnji krivit..........na poslu su mu
rekli da će i on od nade živit

Pozdravljam te veselo,..........sa suzom u oku............javim ti na
godinu jesu li mjere i dalje u toku

Do idućeg' Božića...........djedice živi mi u nadi..........a ovaj si
slobodan zahvali se Vladi

Sretan Božić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!