Zebra na selu




Došla zebra u jedno selo u Slavoniji, da vidi koga tu ima i da se malo provede. I, na jednoj farmi, najprije naiđe na kravu.

  • Je li, ko si ti?
  • Ja sam krava.
  • A čime se baviš, čemu služiš?
  • Pa ništa, jedem travu, posle me pomuzu zbog mlijeka, ponekad i zakolju radi mesa i tako to...

Zebra slegne ramenima i krene dalje, kad tamo svinja.

  • Ko si ti, što si?
  • Ja sam svinja.
  • A čemu ti služiš?
  • Ja samo jedem, tove me, i onda me pred kraj godine zakolju i od mene prave kobasice, čvarke i sl.

"Bože sačuvaj", pomisli zebra i krene dalje, pa naiđe na kokošku.

  • Ko si ti, majke ti?
  • Kokoš.
  • A čemu ti služiš?
  • Ja kljucam naokolo, ponekad snesem jaje, a ponekada mi otkinu glavu i skuhaju me, ili tako nekako.

"Jaoo ludog svijeta", pomisli zebra i krene dalje i dođe do jedne štale, a u njoj konj.

  • Ko si ti sad?
  • Ja sam konj.
  • Čemu ti služiš?
  • Skini pidžamu da ti pokažem!