Glupe izjave osiguranika prilikom prijave štete

 



 Odmakao sam se od ruba ceste, bacio pogled na moju punicu i sletio u kanal... 

- Izmedju ostalog, prije moje prve prometne nezgode i nakon moje zadnje prometne nezgode nisam imao nikakvih prometnih nezgoda... 

- Pješak je odjednom sišao sa nogostupa i bez riječi nestao ispod mog vozila... 

- Morala sam ispuniti toliko obrazaca da bi mi skoro bilo draže da moj dragi suprug uopće nije preminuo... 

- Na nekim mjestima je u međuvremenu pao snijeg. Cesta je stoga mjestimično bila stvarno klizava. Pokušao sam zakočiti. Borio sam se koliko god sam mogao ali nije pomoglo. Udario sam u ogradu i postao "bez svjestan". Tu je bio kraj mojoj svijesti... 

- Pregazio sam čovjeka. On je priznao svoju krivicu pošto mu se to već jednom dogodilo... 

- Na kraju sam živaca i borim se sa teškim "kastritisom"... 

- Kada sam došao kući greskom sam skrenuo na pogrešni kolni prilaz i udario u drvo koje na tom mjestu kod mene ne stoji... 

- Ne znam tko mi je ukrao novčanik s obzirom da nitko od moje rodbine nije bio u blizini... 

- Izašao sam na cestu, od jednom je i slijeva i zdesna naišlo puno vozila, nisam znao kuda bi i tada su me udarili sa svih strana... 

- Vasi argumenti su stvarno slabi. Za takve mućke i izgovore morate tražiti veću budalu, a to teško da ćete naći ... 

- Policijsko vozilo mi je dalo signal da se zaustavim . Ja sam našao stup i zaustavio se... 

- Pješak očito nije znao u kojem pravcu bi išao, pa sam ga pregazio... 

- Danas Vam pišem prvi i posljednji put i ako mi ne odgovorite opetćcu Vam pisati... 

- Moj sin nije srušio tu ženu . On je samo pokraj nje prošao, a ona je od propuha pala... 

- Prihoda od uzgoja stoke više nemamo. Sa smrću moga supruga sva stoka je otišla sa imanja... 

- Kada sam htio stati na kočnicu, iste više nije bilo... 

- Nije mi potrebno životno osiguranje . Želim da svi budu stvarno tužni kada umrem... 

- Moje vozilo je jednostavno samo islo ravno, što u zavoju neminovno vodi do slijetanja s ceste... 

- Vozio sam unazad niz strmu cestu, probio sam ogradu i udario u kuću. Jednostavno se nisam mogao sjetiti gdje je kočnica... 

- Naša vozila su se sudarila točno u trenutku kada su se srela... 

- Sve račune koje dobijem ne platim odmah jer za to nemam novaca nego ih ubacim u veliki bubanj iz kojega početkom svakog mjeseca povezanih očiju izvučem tri koja tada platim. Molim Vas da se strpite dok Vas ne pogodi sreća... 

- Na žalost je moj otac podlegao svojoj strašću za lovom, zamijenili su ga sa divljom svinjom i upucali ga... 

- Odmah nakon smrti moga supruga postala sam udovica... 

- Udario sam sa svojim vozilom o cestovni odbojnik, okrenuo sam se na krov i tada sam izgubio kontrolu nad vozilom... 

- Na raskrižju sam imao nepredviđeni napad daltonizma... 

- Drugo vozilo je udarilo u moje bez da mi prethodno najavi svoju namjeru... 

- Velikom brzinom mi se približavao rasvjetni stup. Pokušao sam ga cik-cak vožnjom izbjeći ali me je svejedno pogodio u hladnjak... 

- I prije nego što sam ga udario bio sam uvjeren da taj starac nikada neće stići na drugu stranu ulice... 

- Nevidljivo vozilo je došlo niotkud, udarilo u mene i nestalo bez traga ... 

- Nakon što sam navršio četrdeset godina, zaspao sam za volanom... 

- Cijeli dan sam kupovao biljke. Kada sam došao do križanja odjednom mi je izrastao grm pred očima pa nisam vidio drugo vozilo... 

- Kada sam htio udariti muhu dohvatio sam rasvjetni stup... 

- Vidio sam kako njegovo tužno lice polako prelijeće ispred mene prije nego što mi je gospodin pao na krov... 

- Vozio sam se normalno cestom kada sam osjetio potrebu da idem na WC. Zaustavio sam se uz rub i krenuo u oblžznji grm. Kada sam skinuo hlače protivnik me je od pozadi udario bagerom... 

- Konj je prešao preko kolnika bez da se prethodno uvjeri da to može učiniti bez opasnosti za druge sudionike u prometu... 

- Bio sam teško bolestan i dva puta sam skoro umro pa bi mi stoga mogli platiti barem pola osigurane svote za slučaj smrti... 

- Pošto više ne živim sa svojim suprugom, molim Vas da pošaljete Vaseg zastupnika da navrati... 

- Da li supruga moram prvo ubiti prije nego što mi isplatite novac?